loading...
♥ انجمن فرشته های 91 ♥
ღ مامان فائزه ღ بازدید : 53 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

 دوستای گل من سلام 

اسامی دوستای گلی که ما رو همراهی کردن و همیشه فعال بودن : 

  •  مامان و نی نی نازش پرهام جون 
  • مامان شقایق و نی نی نازش  ارشان
  • مامان سمیرا و دخمل نازش پرنیان
  • مامان و دخمل نازش آیسل
  • مامانی و نی نی نازش امیر علی 
  • مامان و دخمل نازش آرامیس
  • مامان ساغر و دخمل نازش آوین
  • مامان و نی نی نازش سبحان 
  • مامان ونی نی نازش  رادین دردونه
  • و همه ی کسایی که ما رو تو فعال بودن سایت مون کمک کردن ممنونیمو از نی نی وبلاگ هم ممنونیم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شقایق(مامان اَرشان کوچولو) در تاریخ 1392/02/03 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

فائزه جون عکس ارشان رو ک فرستاده بودم با مشخصاتشو داری یا دوباره بفرستم؟شکلک
پاسخ : دارم نمی خواد گلم اگه موردی بود اطلاع میدم

این نظر توسط شقایق(مامان اَرشان کوچولو) در تاریخ 1392/02/03 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

فئزه جون لطفا پیاممو دیدی راهنمییم کن چون اصلا بلد نیستم اینجا کار کنم.
راستی اسم پسملمو بازم نوشتی محمد آرشان
لطفا آ رو بردار و اَ بذار و فقط بنویس ارشان ... محمد ننویس.
ممنون. من منتظرمشکلک
پاسخ : باید بری تو انجمن عضو شی ....

این نظر توسط شقایق(مامان اَرشان کوچولو) در تاریخ 1392/02/03 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

مامان فائزه من کمک میخوام. میخوام عضو شم ولی هی میگه نام کاربری را درست وارد کنید. مگه از قبل تعیین شده؟
پاسخ : گلم باید نام کاربری رو که من بهتون دادم باید انگلیسی بنویسید ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
♥بیاید برای نی نی ها و کوچولوهامون دوستای هم سن و سال پیدا کنیم ... سلام به همه ی دوستان من هدف از زدن این وبلاگ این بود که ما با نینی های هم سن و هم سالهای کوچولو هامون اشنا بشیم و تجربیات خودمون رو در اختیار دیگران بذاریم و اگر جور بشه و بقیه هم راضی باشن با هم قرار بذاریم تا هم و نینیهامونو ببینیم واسشون جشن تولد بگیریم و تو جشن های هم شریک بشیم این خیلی قشنگه .....!♥♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت جدید چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 4,246