loading...
♥ انجمن فرشته های 91 ♥
ღ مامان فائزه ღ بازدید : 58 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

کاربران گرامی 

لطفا به نکات زیر جهت ثبت نام دقت کنید 

  1.  نام کاربری را باید لاتین بنویسید 
  2. نام و نام خانوادگی را فارسی بنویسد و نام مادر باشه مثلا مامان فائزه
  3. اگر ثبت نام کردید و فعال نشودید لطفا فیلد های سن ، محل سکونت و سایت خود را حتما بنویسید تا فعال شوید 
  4. عکس کودکتان را بگذارید
  5. و در انجمن حتما فعالیت داشته باشید

از همکاریتون کمال تشکر را دارم

مدیریت سایت : مامان فائزه 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب ابوالحسنی در تاریخ 1392/02/18 و 8:12 دقیقه ارسال شده است

با سلام من میخوام نام و نام خانوادگیم و عوض کنم ولی نمیشه لطفا بگید چکار کنم و اینکه کجا باید عکس پسرم و بزارم
پاسخ : سلام
عکس پسرتون رو میتونید تو انجمن قسمت معرفی بذارید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
♥بیاید برای نی نی ها و کوچولوهامون دوستای هم سن و سال پیدا کنیم ... سلام به همه ی دوستان من هدف از زدن این وبلاگ این بود که ما با نینی های هم سن و هم سالهای کوچولو هامون اشنا بشیم و تجربیات خودمون رو در اختیار دیگران بذاریم و اگر جور بشه و بقیه هم راضی باشن با هم قرار بذاریم تا هم و نینیهامونو ببینیم واسشون جشن تولد بگیریم و تو جشن های هم شریک بشیم این خیلی قشنگه .....!♥♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت جدید چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 4,239